۳ پاسخ

پاراکید بده عزیزم
منم قطره استایی ک دوماهگی گرفتم اذیت میکرد قورت دادنی یه قطره میریختم دهنش روش شیرمیدادم خیلی اذیتم کرد تاتموم شد

پاراکید برای واکسن میدن که اونم غلیظه

من پاراکید دادم خوبه

سوال های مرتبط