منم حین زایمانم دوسال پیش که پسرمو سزارین شدم
دکتر گفت هیچوقت حامله نشوچسبندگی داری اونجا نمیزنم نکردن لاقل
ولی من یهویی ناخواسته باردار شدم
چندتا سونو رفتم نپرسیدم نگفتن هم چسبندگیم رو ولی دکتر گفت ۸ماهگی ۲۸هفته بیا برات سونو بنویسم از نظر چسبندگی
خواهر برو ی جا دیگه کلا سنو شو
یه سنوی درست حسابی
برو پیش دکتر جوانمرد ساختمان صدف بنظرم توی سنو بهترینه، غلامرضایی خوب نیست
یه ویزیت برو پیش حمزه نژاد هر جلسه سونو هم میکنه تو مطبش جنسیتم ازش بپرسچ
ببین من حس میکنم جنسیتم بهت اشتباه گفته😶
میرفتی پیش جوانمرد بهترین دستگاه سونو رو داره من مهرگان قبول ندارم ازسر بازمیکنه
برو یه جادیگ مهرگان تایید خیلی دکترا نیست
کدوم دکتر سونوت کرد؟
دکتر زایمانت کرد چسبندگی ها رو برنداشت؟من برا بخیه کشیدنی ک رفتم بهم گف کلی چسبندگی داشتی وسط عمل فهمیدم..گفتم چ کاری لازمه بکنم گف هیچی بیشترش رو حین عمل دراوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.