۵ پاسخ

منم همه اینارو دارم 😅☹️

اگه درد شدید و مداوم داشتی که با استراحت خوب نشد یا خدای نکرده خونریزی واژینال داشتی مثل لکه قهوه ای یا قرمز، ترشح بدبو همراه با خارش حتما برو دکتر.

همه چیزایی که گفتی عزیزم تو هفته ی بارداریت طبیعیه
فقط ببخشید ک‌راحت میگم سرویس رفتی زور نزن

نگران نباش عزیزم. طبیعیه چیزی نیست

مال بارداری هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری