۲ پاسخ

من از اول یونانی دادم و میخوره مشکلی هم نداشته

فکر کنم نمیشه اول ماست ماجان یا پروبیوتیک بگیر ترکیبات سون بخون جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان ۳تا فرشته💙💙💖 مامان ۳تا فرشته💙💙💖 ۱ سالگی
مامان هانا🦋 مامان هانا🦋 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی