۸ پاسخ

منم دردش میزنه به کمرم

فقط سعی کن بعدش دراز بکشی منم همینطوریم

من کلا همینجوری بودم و هستم شدیده.هیچی ارومم نکرد

نه دیکلوفناک ممنوعه توبارداری

نه شیاف نمیشه نهایتش استامینوفن
قرص منیزیوم یا مگنیفورت خیلی خوبه

منم اصلابخاطردردپای چپم اصلا شلاخواب ندارم

مگنیفورت خوبه بخوری . پیاده روی هم به من خیلی کمک کرد منم همین مشکلو داشتم

شیاف نه اصلا

سوال های مرتبط