۱۱ پاسخ

یکبار اینو دادم حس کردم بهش نمی‌سازه صورتش دون میشه دیگه پدیا دادم پدیا اصلا رو اشتها تأثیر نداشته هیچی.. حالا باید باز این بی بی جویس رو امتحان کنم

بی بی جویس عالیه

من از اول همینو میدم خوبه

چه موقع بهشون میدین،شما بچه هاتون اشتها میاد چی میخوره،بچه من همش شیر میخوره

عالی من از اول تا الان اینو میدم

این بی بی جویس
من میدم راضیم عالیه

اين عاليه

من این خوب بود واسش

فقط منتظرم تموم بشه برم بیرون بی جویس بگیرم

این ، پسر من این تموم کرد من رفتم پدیا بست گرفتم یعنی اشتها از ۱۰۰ رسید به ۰

اینو بیشتر دکترا تایید میکنن. ولی در کل نباید همش از یه مارک بدی باید هر بار عوض کنی.
دکتر جانا پدیابست، بی بی جویس، ویوا کیدس میده

سوال های مرتبط

مامان نمک مامان نمک ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی