سلام مامانا قطره آ د پدیابست اوکیه

۵ پاسخ

من میدم راضیم

بدمزست دخترم دوسنداشت در عوض عاشق مولتی ویتامینشه

مگه بازم آ د میدی؟

اره عزیزم منم پدیا بست میدادم

من میدادم خوب بود

سوال های مرتبط