۶ پاسخ

اخ منم همینم حافظم شده ماهی

من مایع لباسشویی رو ریختم توی قابلمه در حال جوش خواهر🙄🙄🙄

منم همش دمپایی و کفشای کمیل گم و گور میشه ی گوشی لمسی قدیمی هم داشتم هرچی میگردم پیدا نمیشه بفروشمش

منم منم،واااي روغن مايع رو گذاشته بودم داخل كابينت شوينده هاااا دوساعت ميگشتم اصن داشتم شاخ درمياوردم كه چطور جاي ب اون بزرگيه روغن ناپديد شده😅😅

خوده منی تو

ببین ی جارو در نظر بگیر هرچی میخای پنهون کنی بزار اونجا

سوال های مرتبط