قشنگه😍
من خریدم 580
منم گرفتم مشکی ۹۰۰هزارتومان
اینا خیلی خوبه من برا پسرم خریدم خراب نشد تا برا پاش کوچیک شد،پارسال اینا ۳۵۰بود الان تو اینستا ۷۰۰ ۸۰۰ تا یک میلیون هم من دیدم
مبارکه قشنگه
ن عزیزم خیلیم قشنگه مبارک باشه
من پارسال همین مدل خریدم امسالم همینه فقط بقلاش ابیه بازم خریدم قبیله کوچیک شده بود نو نو دادم رفت
من از باسلام خرید میکنم شرایط قسطی هم داره ضمانت مرجوعی داره قیمتاش هم مختلف و متنوع خیلی خوبه... خودم هم غرفه دارم اونجا خوشحال میشم به غرفم سر بزنید...
کالای خوابNedamoُnd
مبارکه عزیزم چند گرفتی
هم قشنگه هم راحت من هرتابستون برا بچه هام از اینا میخرم
قشنگع ک
هم خوشگله هم قیمت مناسب گرفتی
نه زشت نیست ،قشنگه
مبارکش باشه
خیلیم قشنگه
اتفاقا منم میخوام همین مدلی بخرم
شما چند خریدی؟
مبارکه قشنگه مال پسر من پارسال گرفتم رنگش طوسیه
مبارکه .قشنگه ...
چرا زشت باسه؟؟خیلی هم قشنگه مبارک باشه
مبارک❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.