۴ پاسخ

نه انشالله که بسلامتی زایمان میکنی سوره انشقاق رو بخون

استرس نداشته باش اصلا حواست به تکونای بچه باشه زود بری بیمارستان هزار نفر معاینه ات میکنن

درد زایمان منظمه ولی ماه درد پراکنده اس درد دختر از زیر دل شروع میشه درد پسر از کمر

اگه ترشحات آبکی زیاد داشتی برو وگرنه هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط