برو بیمارستان
خدای نکرده بچه توی خشکی نیفته
ب نظرم بری بهتره
نه همون صبح برو
اره برو. ولی بگو فردا سز داری که معاینه زیاد نکنن
خوب برو عزیزم تحت نظرشون،باش نوار قلب بچه رو مرتب چک میکنن و همچنین نوار قلب خودتو دیگه استرست کمتر میشه، انشالله،به،سلامت زایمان کنی
اره برو چون ممکنه کیسه ابت ترکیده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.