۶ پاسخ

برو بیمارستان
خدای نکرده بچه توی خشکی نیفته

ب نظرم بری بهتره

نه همون صبح برو

اره برو. ولی بگو فردا سز داری که معاینه زیاد نکنن

خوب برو عزیزم تحت نظرشون،باش نوار قلب بچه رو مرتب چک میکنن و همچنین نوار قلب خودتو دیگه استرست کمتر میشه، انشالله،به،سلامت زایمان کنی

اره برو چون ممکنه کیسه ابت ترکیده باشه

سوال های مرتبط