۹ پاسخ

عزیزم چیشد رفتی ؟
ایشاالله نینیت صحیح و سالم بدنیا بیاد موقع زایمان خیلی دعا کن مارو 🥹🫂💋

نگران نباش دیگه از الان میتونی زایمان کنی دیدی اذیتی برو بیمارستان

سزارینی هستی؟؟یاطبیعی میخوای زایمان کنی؟؟معاینت کرد؟؟

ببین با استراحت بهتر نمیشی؟

هر وقت منظم شد بروزایشگاه
الکی نرو که بستری نمیکنن منظم شد برو هر ده دقیقه یکبار گرفت

اگر شدیده و تایمات کم شد برو حتما

زمان بزار اگه منظم بود زود برو

برو بنظرم معاینه کنند چندسانت بازشدی شاید

برو زایشگاه عزیزم چند روز ۳۷ هفته رفتی ؟ ۳۷ بچه کامله دیگ

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی