۴ پاسخ

منم همین طوری شدم یعنی انقباض کاذب نیست شدید نشده فقط هر 5 دقیقه و کمر درد دارم

اره احتمالا درد زایمانه درد زیر شکم مث درد پریودیه

اره دیگ اگ مرتب داره تکرار میشه انقباضه

اگه منظم شده انقباضاتت حتما برو زایشگاه تست انقباض بده دختر چرا نشستی؟؟؟😐 😐 😐 😐اگه واقعا هر 5 دقیقه باشه که تو فاز زایمانی!!!

سوال های مرتبط