۴ پاسخ

دکتر به من گفت چون بینیشون مو نداره عطسه زیاد میکنن نگران نشو

نگران نباش عزیزم خوبه براش

تصویر

روزی ده تاعطسه طبیعیه

نوزاد کلا زیاد سرفه میکنه
اکه ابریزش بینی و تب و سرفه نداره نه نخورده

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی