۵ پاسخ

شفیع زاده چهل روزگی پسرم انچام دادم عالیه کارش

من پریروز پیش دکتر شفیع زاده انجام دادم برای هردو پسرم با بی حسی از هرکی پرسیدم گفتن کارش خوبه با حلقه انجام داد نفری هم ۴۵۰۰

پرکار فقط

پیش دکتر پرکار

اذیتش کمتر باشه و نتیجه خوبی داشته باشه

سوال های مرتبط