۱۹ پاسخ

جنگنده های ایرانی هست

عزیزم هواپیمان،تا الان بيشتر از ۱۰تا رد شدن انگار دارن فرودگاه رو خالی میکنن

جنگنده خوده ایرانه ک گشت زنی میکنن اگه مال دشمن باشه ک موشک میندازن دیگه نمیان بچرخن برن ک

واسه ایران نترسید

نترس گلم مال ایرانه اماده باشن ولی

رعدوبرق چیه 😐😐😐

👈جابجایی هواپیماها از فرودگاه مهرآباد ادامه دارد

توی اخبار دیدم نترس
صداها خیلی زیاده پناه بر خدا فقط

صدا باده

گشت زنیه خودیه

مال ایرانه عزیزم

گفتن تهران جنگنده هست ولی واسه ایرانه
تا الان هیچ حمله ای ب ایران نبوده

جنگنده اس نمیدونم مال خودیه یا نخودی رعد وبرق کجا بود آخه من تو بالکن ام هوا طوفانیه ولی اصلا رعد و برقی نیست

نهههه صدا جنگنده استتت من دارم میشنوم

بله جنگنده اونده دیدن بلاگراگذاشتن

رعدوبرقه

رعدوبرقه بابا

اینجا همش باده من نمیشنوم

میگن رعدوبرقه نترس صلوات بفرس راحت بخاب

ما اصفهانیم صدا نشنیدیم

سوال های مرتبط

مامان dlin✨️ مامان dlin✨️ ۲ سالگی
مامان dlin✨️ مامان dlin✨️ ۲ سالگی
قبلا ک کوچیکتر بپد اصلا سمت باباش نمیزفت همش چسبیده بود به من ولی از ۲ سالگی به بعد خیلی به باباس وابسته شده مثلا اگه یجایی من و باباش باشیم اصلا پیش من نمیاد همش کنار باباشه وقتی هم که سرکاره خیلی بهونه میگیره گریه میکنه، شما چجوری برخورد میکنید اینطور مواقع من واقعا مغزم دیگه نمیکشه یکسره پشت در میشینه گریه گریه گریه



بارداری زایمان بچه فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک