۳ پاسخ

اونجوری ک میگفتن اصلا سخت نیس ب نظرم از واکسنای قبلیش راحت تر بود

منن میخام فردا بزنم میگن یکم اذیت میشه

من امروز زدم برای دیار خدارو شکر راه رفت بازی میکرد فقط به خاطر استا یکم خواب الود بود

سوال های مرتبط

مامان همایون مامان همایون ۲ سالگی
مامان گوجه فرنگی🍅 مامان گوجه فرنگی🍅 ۲ سالگی