من خودمم مهدیه بدنیا اومدم بچه هامم اونجا بدنیا میارم😁😍
من چون با یه کمردرد درد زیر شکم رفتم دیگه بستریم کردن زایمانم طبیعی بود
منم بیمارستان مهدیه زایمان کردم دومی اونجا دارم میرم
من مهدیه دنیا اومدم سال ۷۴😅
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
من بچه اولمو طبیعی مهدیه زایمان کردم دومی هم میرم همونجا راضی بودم ان شاالله اینسری هم راضی باشم
من مهدیه تهران ب دنیا اومدم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.