کیا بیمارستان مهدیه تهران زایمان کردن؟تجربتونو بگید

۷ پاسخ

من خودمم مهدیه بدنیا اومدم بچه هامم اونجا بدنیا میارم😁😍

من چون با یه کمردرد درد زیر شکم رفتم دیگه بستریم کردن زایمانم طبیعی بود

منم بیمارستان مهدیه زایمان کردم دومی اونجا دارم میرم

من مهدیه دنیا اومدم سال ۷۴😅

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

من بچه اولمو طبیعی مهدیه زایمان کردم دومی هم میرم همونجا راضی بودم ان شاالله اینسری هم راضی باشم

من مهدیه تهران ب دنیا اومدم😂

سوال های مرتبط