۳ پاسخ

آره خوبه من شب روز موقع خواب میزارم داخل ننو واقعا به دادم رسیده پسرم هم کولیک داره هم رفلاکس اصلا خواب نداشت

بله خوبه پسر اولم کولیک داشت و شبااصن نمیخابید فقط باگهواره اروم میگرفت برای این یکیم خریدم

همه میگن خوبه من نخریدم هنوز
نه گهواره نه ننو نه تخت کنار مادر
میخام اول تو تخت خودش باشه بعد شاید واسش ننو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ایکان💙😍 مامان مامان ایکان💙😍 ۸ ماهگی