طبیعیه انگار. بخاطر رشد و دندون دراوردن و شیطون شدنشون استپ وزنی میکنن. دختر منم اینطور شده . خیلیا رو هم تو این سن دیدم اینطور شدن
برامن از ۷ ماهگی تا یکسال استپ وزنی داشت دکتر میبردم میگفت سالمه دیگه با نخوردنش کنار اومدم
دختر من ۴ماه وزن نگرفت، هرکاری کردم نشد دیگه خودم قانع کردم ژنتیک
ببر دکتر
چون معمولا باید وزن بگیرن حتی یکم اما حتما باید اضافه کنن
براش سویق کودک و ویتامبنه بده
بذار جلوش خودش بخوره هر چیزی که میتونه بخوره
منم دختر دقیقا همینه وزنش کمتر شده الا 8200 واقعا دارم اذیت میشم به زور ام غذا میدم کلی گریه میکنه تو دهنش نگه میداره بد تف میکنه کلافه شدم
چرا نمیدن وقتی بچه دچار سو تغذیه اس باید بدن
عزیز دختر من تا هفت ماهگی ۹ کیلو بود که بهداشت بهم اخطار داد بعد از ۷ماه وزن نگرفت الان یکساله ۹۵۰۰وزنش بردم دکتر گفت عادیه چون زود راه رفته کالری میسوزونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.