پسر من یکم بالا بود چکاپ تو سالگی دکترش گفت احتمالا مال شیر خشک که دادم ولی بازم گفت زیاد روغن استفاده نکنم دو هفته پیش آزمایش داد خداروشکر خوب بود
اصلا دکتر گفت طبیعیه دوتاپنج سالگی کلسترول بالا باشع ،گفت سعی عدسی وسیب زمینی، مرغ وبرنج،ماکارونی با مواد آب پز،سمنو،انواع حریره و فرنی،شبربرنج،شیر وبلغور ،حلیم با گوشت مرغ یا بلدرجین یا بوقلمون
برنج و خورشت هم مبدم
فقط گوشت قرمز هفته ای یبار،کره اصلا نمیدم
پسر من ۲۶۷ بود
کباب زیاد میخورد وکره به غذاهاش میزدم
دیگهنمیدم، نمیدونم حوب شده یا نه
شبا کف پاش داغه
از روغن نباتی و کره اصلا تو غذاش استفاده نکن،روغن زیتون یا کنجد در حد کم، سس مایونز و هله هوله سوپرمارکتی هم نده بهش چون چیزای شیرین هم چربی رو میبرن بالا
ببین چیا کلسترول رو پایین میاره و مجازه بهش بده
سرچ کن مثل توت فرنگی،سیب
چربی یا روغن و کره نده
اگه غذا جوریه که روغن نیازه خیلی کم بریز
ببین دختر من بالا نبود ولی نزدیک به مرز بود دکتر گفت کره و اینا اصلا ندم غذاهامونم کمتر روغن بریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.