سلام جونم خوبی
بهتری تاپیک قبلی بهت تبریک گفتم
بازم تبریک میگم قذمش در از خیر و برکت باشه ان شاءالله 🤲🏼
خداروشکر که سالم و سلامتید الحمدالله 😍
با شیر دوش بدوش و و سینه ات رو کامل تقریبا اون حاله قهوه ای رو بزار دهنش کم کم درست میشه قلبم
عزیزم منم اصلا نوک نداشت سینم کاملا صاف
با شیردوش دستی میدوشیدم بعد نوکش رو میذاشتم دهن بچه هی همینطوری ادامه دادم تا الان دیگه نوک دارن و نیازی به شیردوش نیست خودش میخوره
منم ت
نداشت شیر خشک دادم و سینه رو دادم دهنش موک بزنه تا در اومد نوک سینه عام الان شبی یک وعده شیر خشک بقیع روز سینه میخوره
شیر دوش بگیر خب همچین نوکشو میکشه بیرون ک ن نگو
نوكش درمياد
واسه من فرو رفته بود الان نوك دراورده
نوكشوفشار بده تا در بياد بزار توي دهنش كم كم درمياري
سر سینه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.