کیا امروز واکسن ۴ ماهگی زدن؟
وضعیت نینیتون چطوره؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من ۲ روز پیش زدم😪

من زدم تب داره 🥲هر دوساعت دارو میدم

منم امروز واکسن زد پسرم تب داره الان

سلام من زدم. یکم تب داشت با پاشویه و دستمال خیس گذاشتن رو پیشونیش خوبه فعلا. اشتهاش خیلی کم شده اصلا شیر نمیخوره. یکمم اسهال بود.

دختر منم امروز زد
الهی شکر خوبه
نمیدونم قطره بهش بدم دیگه یا نه

پسر من از ۱۱ شب نخورد تا شیش صبح یزره بزور اونم خودم شیر ریختم دهنش قورت میداد بعد نخورد تا ۲ بعداز ظهر بردم بیمارستان شانسم جمعه بود مجبور شدم ببرم بعد بستری کردن چقدر اذیت کردن رگش پیدا کنن سرم بزنن بعد آزمایش گرفتن چقدر گریه کرد ک حد نداره یادم میاد دیونه میشم بعد نوار قلب تا ۲ شب مرخص کردن

خیلی بده الهی زود طی کنه این دوره واکسن زدنو چیه لامصب بچه تا میخاد جون بگیره نوبت واکسن میرسه

من ۱۲ خرداد زدم واکسن دخترمو خداروشکر

خیلی نگرانم دو ماهگی ک زد خیلی اذیت شد دومین روز ک گذشت تبش اومد پایین ولی شیر نمی‌خورد هی میخاست بخوره تهوع می‌گرفت عوق میزد سینم ول میکرد بی‌حال میشد میخابید مردم زنده شدم تا خوب شه شیر بخوره

قربون تو مرسی عزیزم❤️💋

واکسن پسرم ۲۴ خرداد

عکسای کودکت رو ماه‌گرد تولد و.. و عکسای خانوادگی بارداری و...همه رو آتلیه ای میکنم با قیمت مناسب تم دلخواه. پرداخت کامل بعد تحویل کار. نمونه کار سفارش روبیکا09043693316

خدا حفظش کنع

دختر من ۱۹ خرداده واکسنش

سوال های مرتبط

مامان کنجد🫶🫶 مامان کنجد🫶🫶 ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان بيسکوئيت 🎀🧸 مامان بيسکوئيت 🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۸ ماهگی
مامان ادیتور عکس مامان ادیتور عکس ۱ سالگی