واکسن ۴ ماهگی چطوره ؟

۴ پاسخ

خوب بود سبک بود ولی کلا تنظیم خوابشو بهم زد

من امروز بردم‌زدم اونجا ک‌اذیت نشد تاحالا هم تب نکرده خدارو شکر حالش اوکی،،دوماهگیش هم خوب بود تب نکرد ماشاالله

خیلی راحته

والا دختر من جفت واکسناشو سبک رد کرد خداروشکر ببینم شش چیکارمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی