برا من 3تا زد.. خداروشکر خیلی راحت بود. اصلا اذیت نشد.. انشاالله برا همه سبک باشه
منم باید بزنم 😬😬
برا ما خیلی اذیت شد تب اسهال استفراغ
دوتا واسه من راحت بود ایشالا واسه شما ر احت باشه
دختر من خیلی براش راحت بود تب اینا نکرد فقط لباسم کم کن پاراکید از زمانی ک واکسن زد سر ساعت بهش بده اوکیه
بر من انروز دوماهگی بود بخاطر تعطیلات موند شنبه این چطوره
بضی جاها دوتا میزنن بضی جاها ۳ تا ..بله تب هم داره .ب دوتا پا میزنن
برای دختر من خیلی سبک و راحت گذشت،اصلا تب نکرد
بله عزیزم دوتا ب پاهاش زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.