۹ پاسخ

برا من 3تا زد.. خداروشکر خیلی راحت بود. اصلا اذیت نشد.. انشاالله برا همه سبک باشه

منم باید بزنم 😬😬

برا ما خیلی اذیت شد تب اسهال استفراغ

دوتا واسه من راحت بود ایشالا واسه شما ر احت باشه

دختر من خیلی براش راحت بود تب اینا نکرد فقط لباسم کم کن پاراکید از زمانی ک واکسن زد سر ساعت بهش بده اوکیه

بر من انروز دوماهگی بود بخاطر تعطیلات موند شنبه این چطوره

بضی جاها دوتا میزنن بضی جاها ۳ تا ..بله تب هم داره .ب دوتا پا میزنن

برای دختر من خیلی سبک و راحت گذشت،اصلا تب نکرد

بله عزیزم دوتا ب پاهاش زد

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۸ ماهگی