۴ پاسخ

برا ما راحت بود خداروشکر

منم خیلی میترسم از واکسن زدن استرس نداشته باش ب خدا توکل کن دو روز پیش من زدم برا توام خیره

خیلی بده بی‌قراری زیاد داره کم شیر میخوره بد خواب شده
ایشالله که برای شما سبک باشه حتما قبلش استامینفون بده

به نسبت دوماهگی بهتر بود
واسه ما دوماهگی وحشتناک بود

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی