برا ما راحت بود خداروشکر
منم خیلی میترسم از واکسن زدن استرس نداشته باش ب خدا توکل کن دو روز پیش من زدم برا توام خیره
خیلی بده بیقراری زیاد داره کم شیر میخوره بد خواب شده
ایشالله که برای شما سبک باشه حتما قبلش استامینفون بده
به نسبت دوماهگی بهتر بود
واسه ما دوماهگی وحشتناک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.