۷ پاسخ

نه اصلا سخت نیست

سنگین بود ولی از ۲ ماهگی سبک تر بود

هر بچه ای فرق داره فکر میکنم من پسرم دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی چهار ماهگی دو روز گریه میکرد حالا چند وقت دیگه واکسن شش ماهگی داره خدا به خیر بگذرونه

برای دختر من خیلی سخت بود اما ۶ ماهگیش خداروشکر راحت بود و اذیت نشد اصلا🤷🏻‍♀️

سخت نیس فقط کمپرس سرد اولش بعد کمپرس گرم بذار
واکسن ک زدید اومدید خونه یکم رو جای واکسنش با پنبه قطره استامینوفن بزنید

برای من راحتتر از دو ماهگی بود فقط روز اول خیلی بغلش کردم آروم باشه

نه نگران نباش راحته

سوال های مرتبط