مال ما سخت بود
نه خداروشکر خوب بود بچم اذیت نشد
نه عزیزم زیاد سخت نبود خداروشکر برا سلین خانوم سبک بود 👧💗
نه به اندازه ۲ ماهگی.
خیلی سبک تره، البته به خود بچه هم بستگی داره
نه
دو سخته
دختر منم خیلی اذیت نشد فقط کمتر شیر میخوره خوابشم یکم به هم ریختخ
واکنش بدن هر بچه متفاوته
دوماهگی اذیت نشد چهارماهگی سرماخوردگی کهنه داشت مرد و زنده شد
از دو ماهگی بهتر بود
من تب کرد فقط اذیت نشد واسه پاهاش ک درد بگیره۱
ما شنبه باید بریم برا واکسن سوال منم هست
نه دخترم. زیاد اذیت نشد شش سختتره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.