واکسن ۴ ماهگی سخته؟
بچه اذیت میکنه؟

۱۲ پاسخ

مال ما سخت بود

نه خداروشکر خوب بود بچم اذیت نشد

نه عزیزم زیاد سخت نبود خداروشکر برا سلین خانوم سبک بود 👧💗

نه به اندازه ۲ ماهگی.
خیلی سبک تره، البته به خود بچه هم بستگی داره

نه
دو سخته

دختر منم خیلی اذیت نشد فقط کمتر شیر می‌خوره خوابشم یکم به هم ریختخ

واکنش بدن هر بچه متفاوته

دوماهگی اذیت نشد چهارماهگی سرماخوردگی کهنه داشت مرد و زنده شد

از دو ماهگی بهتر بود

من تب کرد فقط اذیت نشد واسه پاهاش ک درد بگیره۱

ما شنبه باید بریم برا واکسن سوال منم هست

نه دخترم. زیاد اذیت نشد شش سختتره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی