۱۰ پاسخ

طبیعیه تو نگاه اول ترسیدم 😑😂
آره عزیزم منم همینم از بیخوابیه

چشای منم همینجوری شده😭

یا علی این چی بود من اول صب دیدم

ترسیدم خدا بگم چیکارت کنه🤣🤣

از بیخوابی و گوشی نگاه کردنه

مال بیخوابی هست عزیزم سعی کن تو روزا یکی دوساعت بچه رو بسپاری به یکی و استراحت کنی

🤣🤣🤣🤣

متاسفانه بله
نمیتونی لااقل روزا بچه رو یکی دوساعت بسپاری به کسی استراحت کنی؟

خدا حفظت کنه عزیزم
همش از بیخوابیه عزیزم واقعا خدا قوت

آره🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد🩵🍼💙 مامان امیر محمد🩵🍼💙 ۱۲ ماهگی