طبیعیه تو نگاه اول ترسیدم 😑😂
آره عزیزم منم همینم از بیخوابیه
چشای منم همینجوری شده😭
یا علی این چی بود من اول صب دیدم
ترسیدم خدا بگم چیکارت کنه🤣🤣
از بیخوابی و گوشی نگاه کردنه
مال بیخوابی هست عزیزم سعی کن تو روزا یکی دوساعت بچه رو بسپاری به یکی و استراحت کنی
🤣🤣🤣🤣
متاسفانه بله
نمیتونی لااقل روزا بچه رو یکی دوساعت بسپاری به کسی استراحت کنی؟
خدا حفظت کنه عزیزم
همش از بیخوابیه عزیزم واقعا خدا قوت
آره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.