مامانا هویج رفلاکس نو،اد رو تشدید میکنه؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم
نه.
دختر من رفلاکس پنهان داشت
هویج بهش میدادم مشکلی پیش نمیومد خداروشکر.

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۹ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۱۳ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی