برا امروز استا هر ۴ ساعت و کمپرس سرد ..
برا فردا استا هر ۶ ساعت و کمپرس گرم
۲۴ ساعتم آب نزن
هر ۴ ساعت پاراکید بدین، همه میگن تا دو روز بدین ولی من یک روز دادم، روز بعد از خستشگی و بی سحالی روز قبل همش خواب بود و دیگه ندادم بهش ولی روز اول و شبش اصلا ننیتونست حتی ۵ دقیقه بخوابه😢روز اول کمپرس سرد، روز دوم گرم، البته من زیاد نزاشت براش بزارم، پای چپشون سنگینه واکسنش و اونه که بیشتر اذیته، تبش هم چک کنین، من هر ساعت چک کردم، تو طول شب هم دو سه بار چک کردم، تو ۲۴ ساعت اول، دو بار تب کرد
حموم بده
ببر واکسن زد
قطره استامینوفن بده
لباس کم کن
پاهاش جای واکسن یا همون رانش کامل چرب کن تا ورم نکنه و سفت نشه
عصر پمپریز باز کن بزار رو لافک با همون زیر پایی بچه باز بزارش دیتاش و صورتش هم بشور تا تب نگیره
هر ۴ ساعت قطره میدی ۱۰ دقیقه زودتر بدش تا خود ۴ ساعت اثر کنه
تا ۲۴ ساعت دیدی تب نداره دیگه نمیخاد قطره بدی
انشالله با موفقیت این مرحله رو بگذرونه
کمپرس سرد و گرمم نمیخاد بزاری من گذاشتم بدتر شد گریشم بیشتر شد همون پاهاش چرب کنی کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.