چرا من هرچی میخورم بعدش این بچه به سکسکه میفته ؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

چون رفلاکس دارن . سکسه زیاد نشونه رفلاکسه

ها والا اب میخورم سکسکه غذا میخورم سکسکه حتی دیشب یجوری سکسکه میکرد شکمم تکون میخورد😂😂

آخ منم همینطور میخواستم تو گهواره سوال کنم همش یادم میرفت روزی یکی دوبار سکسکه میکنه

منم همینم مخصوصا اب

برا منم نهار وشام میخورم سکسه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آواو بادمجون😍 مامان آواو بادمجون😍 ۳ ماهگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان Aymah🐥🫀 مامان Aymah🐥🫀 ۷ ماهگی