۴ پاسخ

من دو روزه پرونوترا شروع کردم .ببلاک وزن نمیداد

نان تا ۱ ماهگیش دادم ۹۰۰ گرم وزن داد خیلی بود ولی اخراش بهش نساخت دلدرد شد🥲
الان اپتامیل دارم میدم ببینم خوب وزن داده یا ن

من اوایل نان میدادم وزنگیریش خوب نبود برای دخترم ولی به بچه اولم که میدادم باببلاک عالی بودن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی