من دو روزه پرونوترا شروع کردم .ببلاک وزن نمیداد
نان تا ۱ ماهگیش دادم ۹۰۰ گرم وزن داد خیلی بود ولی اخراش بهش نساخت دلدرد شد🥲
الان اپتامیل دارم میدم ببینم خوب وزن داده یا ن
من اوایل نان میدادم وزنگیریش خوب نبود برای دخترم ولی به بچه اولم که میدادم باببلاک عالی بودن
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.