چرا ۳۶ هفته؟
بسلامتی برای دوقلویش ۳۶ عالیه ک
براچییییییییییی
۳۶ هفته بد نیست که چرا انقدر نگرانی تو دختر انشالله به سلامتی به دنیا میاد شایدم دکتر دید حالت خوبه گفت تا ۳۷ وایسا 😍
عزیزم میشه بگی دکتر چی گف بهت از رو سونو آزمایش اینجوری گف بعد گف ۳۶ بیا برا زایمان ؟
چرا اخه؟
وا فک کردم الان ۳۶ هستی تو که با منی دختر ...کو تا ۳۶ 😂
بسلامتی مبارک باشه عزیزم نی نی خوبه؟
چرا عزیزم
بسلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.