۳۶ هفته ختم بارداری شدم🚶‍♀️

۱۰ پاسخ

چرا ۳۶ هفته؟

بسلامتی برای دوقلویش ۳۶ عالیه ک

براچییییییییییی

۳۶ هفته بد نیست که چرا انقدر نگرانی تو دختر انشالله به سلامتی به دنیا میاد شایدم دکتر دید حالت خوبه گفت تا ۳۷ وایسا 😍

عزیزم میشه بگی دکتر چی گف بهت از رو سونو آزمایش اینجوری گف بعد گف ۳۶ بیا برا زایمان ؟

چرا اخه؟

وا فک کردم الان ۳۶ هستی تو که با منی دختر ...کو تا ۳۶ 😂

بسلامتی مبارک باشه عزیزم نی نی خوبه؟

چرا عزیزم

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی