کاش الان هفته ۳۶ بارداری بودم😞🥺

۱۱ پاسخ

من دارم جون میدم فقط میخام این ۲هفته ۳هفته دیگه بگذره میدونم تهش شیرینه ولی دارم از بین میرم🥲

منم ببر ۳۶ 🤕 همون موقع قطعا دیگه میرم میزام

توکل کن به خدا، ایشالا زود میگذره

وقتی بدنیا بیاد دلتنگ میشین منکه انکار افسرده شده بودم سر دخترم تا میتونید لذت ببرید تا دفعه بعد خیلی راهه البته ن مث من ک دوسال نشده دلتنگی رو رفع کردم و نی نی دار شدم

منکه انقدر ترس زایمان زود رس دارم دوسدارم این روزا هرچی زودتر بگذره

واااااي نگووو بخدا كاااااشكي

منم همینو میخوام🥺

کاش🥲🥺

نترس میگذره اینقد تند میره

سریع میگذره نگران‌نباش

کاش منم ۳۸ هفته بودم☹️

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی