۸ پاسخ

من ک ۲۲هفتم چ بگم 😂😂

منم دارم دیونه میشم از بس به این چیزا فک کردم

وای برای منم انقد دیر میگذره این ماه اخر😫😫😫

باز تو هفته ۳۰ هستی ما چی لگیم آخه

منم همین طور فکر کنم چون ساعت شماری میکنیم

قشنگم هرچند خیلی همه نگرانیم و شرایط خوب نیس اما خداروشکر کن
من الان‌میگم کاش ۲۰ هفته بودم
اگر ۳۵ بودی الان نگران بودی که بچه تو چه شرایطی به دنیا میاد

وای منم همینو میگم کاش زود تموم میشد

منم دوستدارم دیر بگذره تا بلکه این شرایط بهتر بشه ، بچه ام تو آرامش بدنیا بیاد ،

سوال های مرتبط

مامان آرمان❤️ آیلین مامان آرمان❤️ آیلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد