کاش 36 هفته میشد🥺🫂✨️

۱۱ پاسخ

کاش 🥴

چرا حالا ۳۶😆
۳۸ بهتر نیس

اره واقعاااا

ولی من دوس داشتم کاش میشد برگردم به ماههای قبل
خیلی زود برام گذشت دلم برای این روزا خیلی تنگ میشه

۳۶ هفته ام بشه میگی کی زایمان میکنم😂
الان واسه من ۳ روز مونده نمی‌گذره لنتی

منکه ۲۶هفتم چی بگم؟

منم ۳۲ هفته بودم همش میگفتم کی بشه به ۳۶ برسم از سونو انومالی هم دیگه سونو نرفتم تا دیشب وقتی رفتم میگه شما ۳۵ هفته ای 😳مگه میشه مگه داریم آخه 🤦🏼

من از ۳۹ هفته میام خبری نیست عجله نکن 🙂😂

اره کاااااش چقد زیاده تایم بارداری کلافه شدم

ماه اخر اصلا نمیگذره

روزا نمیگذره خسته شدم من

سوال های مرتبط

مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری