اگ ۳۶ هفته زایمان کنم‌58روز دیگ میشع. کاش زود تر بگذره🥺🥺

تصویر
۷ پاسخ

خوشبحالت🤣 منکه 142 روز دیگه
100 روز بعد از تو🤣🤣😅😅

چند تا بچه‌داری

۳۶ هفته خیلی زود بچه ضعیف به دنیا میاد

منم ۳۷و۴.۵روز زایمان میکنم ک مونده ۲۸روز😍کاش زودتر بگذره
فقط تکلیفم مشخص نیست که طبیعی هستم یا سزارین
تا ۳۱هفته و خوردی دخترم سربالا بود امیدوارم سر پایین بشه که طبیعی زایمان کنم

برای من ۳۵ روز دیگ🥺😭خیلی استرس دارمممم

چرا ۳۶ هفته میخوای زایمان کنی؟دوقلو داری؟

چرا ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان 😇😇😇 مامان 😇😇😇 ۸ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین هفته بیست‌وهفتم بارداری