انشالله ب سلامتی
عزیزمچرا ۳۶؟
حالا مونده ، از چی میترسی زایمان اینا؟ چه زودم بهت تاریخ زایمان دادن
من فقط گفتن دوقلویی اکثرا ۳۵/۳۶ ختم میدن مونده به شرایط دکترم چیزی نگفته هنوز
ببخشید شمام زیر دلتون احساس فشار داشتین توهفته های من؟من هرازگاهی احساس فشار میکنم زیر دلم
از کجا فهمیدی اون موقع زایمان میکنیی؟
خوبه که زودتر میان بغلت ...
الهی بسلامتی نینیهاتو بغل بگیری عزیزم. تجربه زایمان سزارینمو برو بخون
حق داری
ولی باور کن ندونی تهش کی خاتمه پیدا میکنه بدتره 😭
چرا استرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.