بنظرم توشکم هستن بهتره
خداروشکر می کنم تودلمه
سعی میکنم استرس نگیرم
بغلمون هم باشن حس میکنن بچه ها دخترم چهار سالشه حرف بزرگترها رو میشنوه میگن اینجا و زدن و .... میپرسه جنگ شد زدنمون
منم هم نظرم باهات میگم کاش بچم الان تو بغلم بود یا ماه آخر بودم، درد شکم لگن اذیتم دیوونم میکنه
حالت خوب شد شکمت درد میکرد عزیزم؟
مامان فندوق کدوم سمت تهرانی میشینی؟
کاش بغلم بود اونقدر استرس دارم بچه اصلا حرکت نمیکنه
اره واقعا😔😔خدا خودش کمک کنه..خدا نگهدار بچه هامون باشه
بنظرم الان اینکه اون طفلیا توشکممونن جاشون امن تره حداقل من اینجوریم که خیالم راحت پیش خودمه
دقیقااا☹️
استرس نداشته باش توکل کن به خدا
منم خيلي ميترسم😭😭😭😭😭😭
الکی استرس نگیذ گلم خدا بزرگه
منم خيلي ميترسم😭😭😭😭😭
وای دقیقا 🥲🥲🥲🥲
الکی استرس نگیذ گلم خدا بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.