اره برا من نوشت خانم دکترم
چون نداره اون برای دفع پروتئین هستش برای من ننوشت
خب چی شده مگه ادراتو باخودت نبردی؟
اره ادرار هم داره
اره مرحله دوم ادرارم دارع
من نداشت
برا عفونت ادراری هست
آزمایش گلوکز ادرار نداره که
دکترت برات چکاب و ازمایش های دیگه نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.