۸ پاسخ

ما توروستامون رسمه هفتا نخ رنگی دچر هم پیچمیدن به دست یا پای بچه میبندن پیچدلشون گرفته میشه من اولا اینطوری بود جیغ میکشید ولی از روزی بستم صبور شد خداروشکر

عزیزم روغن سیاه دانه عالیههه آب رو آتیش دردش رو از بین می‌بره بزن رو شکم و تو پشتش

قطره ی کولیکیز بش بده
برای رفلاکسش هم شربت کیدیزول صبح و‌شب یک و نیم سی سی

بزارش توی پتو تکون بده آروم میشه

عزیزم میفهمم چقدر ناراحتی و حس درماندگی داری
خیلی از نوزادا این مشکل رو دارن درنهایتا چیزی نمیشه خوب میشن
دختر منم رفلاکس و کولیک داره تا امروز فقط گریه و ... ش رو دیدم و واقعا کلافه م اما میگن تا سه چهارماهگی بیشتر طول نمیکشه و علایم روز به روز کمتر میشه به مرور
خیلی داروها برا کولیک هست چندتاش امتحان کن شاید جواب داد فقط مراقب باش اسانس نداشته باشن رفلاکسش شدید تر نشه
میتونی قطره روتفلور هم امتحان کنی برای دوستم خیلی خوب‌جواب داد
توی ماشین بچرخون توی کالسکه تو پتو تابش بدین
ماساژ شکم و ورزش پاها هم خوبه
صداهای سفید هم بذار

پسر اول منم همینجور بود عزیزم هم رفلاکس داشت هم کولیک من خودم نابود شدم نه خواب داشتم نه خوراک ولی باید باهاش کنار بیایی شکمش اروم ماساژ بده ورزش بده پاهاشو باد معدش خالی بشه صاف نخوابونش که شیر بیاد تو گلوش اروغش بگیر حتما بعد شیر
ببر دکتر دارو بهش بده
دیگه اینا رعایت کنی و باهاش باید کنار بیایی تا بزرگتر بشه بهتر بشه

قنداقش کن خیلی تاثیر داره منم دخترم سه ماهشه قنداقش که میکردم دلدردش قطع میشد میگرفت میخوابید

دختر من هر وقت سخت پی پی کنه کل پاهاشو حتی کفشو با روغن زیتون ماساژش میدم

سوال های مرتبط