۳ پاسخ

من خودم دوسال ونیم زیر نظر شمالی بودم والان یکسال ونیمه زیر نظر دکتر رستمی هستم والان باردار هستم
هردو خوب هستن ولی کادر دکتر رستمی وخودشون واقعااا خیلی دلسوزن وبی گدار به آب نمیزنن واقعا من خیلی راضیم،معطلی خیلی خیلی کمتری هم داره از بقیه مطبا

دوستمم دکتر داوودی رفت با رحم اجاره ای باهمون بار اول شد کارش،بیشتر به خود کیفیت تخمک واسپرم وشرایط رحمت برمیگرده این روزا همه دکترا حاذق شدن دیگه
فقط پروسه خیلی زمان بری هست ونیاز به صبوری زیادی داره

سارا داوودی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گرده مامان گرده قصد بارداری