خانوم ها رفتم دکتر گفت بهترین روش ایودی

۸ پاسخ

منم بعد هر سه زایمانم ایودی گذاشتم اصلا جلوگیری نداریم، برای بارداری هام میرفتم دکتر در میاورد ایودی رو
فقط میزاری باید ۴۰روز رعایت کنی سکس نکنی تا ۳هفته در طول این ۴۰روزم سنگینی بلند نکنی، کوه نری، ورزش سنگین انجام ندی

منم یساله دارم ولی متاسفانه ب من نمیساخت تا۸ماهی ماهی دویا سه بار پریود میشدم میخاستم بردارم دیکه طفلک دکترم انقد دارو عوض کرد خوب شدم ولی بطور کلی روش جلوگیری صد درصد نیس

بااینکه قبلا گزاشتم حالا میترسم برم بزارم دردم میاد آخر حامله میشم خاک ب سرم میشه

منم 7سال داشتم عالی بود

ایودی عالیه ب شرطی ک مراقبت هاشو انجام بدی من دوساله دارم راضیم

من دوستم با آیودی حامله شد هیچ روشی مطمئن نیست

عوارض داره آیودی؟

صد دردصد

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی