بچه‌ها نظرتونو درباره این ست میگید

تصویر
۱۳ پاسخ

سلیقه من نیست عزیزم🌹🙏

اصلا قشنگ نیس

به نظرم جالب نیست، بهتر هم میتونی پیدا کنی

قشنگه عزیزم سلیقه ایی

عزیزم داشتم تاپیک هاتو مبخوند م فضولی نباشه با ی تاپیکت حرص خوردم اون دوستت پولتو داده یا نه؟اخه منم یکی هست تو فامیلای نزدیک شوهرم همین مدلیه یعنی خداکنه ی جیز قرض کنه میره ییال دیگ یااصلا نمیده هر بار میاد با پرویی تو کمد میگ ببینم چی داری بده برم عروسی میگم ندارم میگ میدونم داری در کمدم رو بازمیکنه بر میداره بخدا آخرین بار برده کت منو یسال وخورده ای شده هر بار ب ی بهونه نیاورده

به خوش هیکلا میاد قشنگه

خیلی قشنگه

بنظر من خیلی شیکه به شرط این ک شکم نداشته باشی قد بلندم باشی

هر کسی یه سلیقه ای داره عزیزم من دوسش دارم ولی ن واسه بیرون

بنظر من که خیلی قشنگه

کتش بد نیست ولی شلوارش اصلا خوب نیست

سلیقه من نیست

کتش قشنگه ولی شلوارش من دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان امین مامان امین ۳ سالگی
مامان امین مامان امین ۳ سالگی