۵ پاسخ

منم هی میگفتم حالت تهوع ندارم و خیلی سرحالم و فلان الان از تهوع دارم میمیرم صداتو درنیار بشین سرجات خداتو شکر کن

منم ویاری ندارم،دوس دارم بچه ام دختر بشه.نمیدونم میشه سر دختر تهوع دیر بیاد یا نه

منم اصلا تهوع ندارم ، ربطی نداره بعضی از خانم ها اصلا تا آخر بارداری هیچ ویاری ندارن
باید خدا رو شکر کنیم 🥰

خداروشکر کن دختر من از هفته ۶ حالت تهوع پدرم و دراورده دعا کن تا اخر بارداری همینقدر راحت بگذره برات

خب زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد