۱ پاسخ

تو خواب بودی احتمالا قندت افتاده اگه صبحا دیر از خواب بیدار میشی گوشیتو بذار رو زنگ صبح زود بیدار شو صبونه بخور دوباره بخواب یا اگه زودم بیدار میشی طول شب واسه سرویسی چیزی بیدار میشی میوه ای چیزی بخور ک قندت تو خواب نیوفته سرگیججه و حالت تهوع نگیری

سوال های مرتبط