۷ پاسخ

عزیزم پسر منم مریض بود بردم دکتر دو تا سرم و یا یه آمپول نوشت
برای سرفه هاش دو روز به دونه رو خیس کردم به جای آب اون و دادم خورد خوب شد

گلم حتما شبها بالا سرش بخور سرد بزار .
خونتون باید مرطوب باشه هواش . قرص جویدنی مونته لوکاست بدین شبها
بهش مایعات بدین که گلوش نرم بشه .به لیمو ولرم
چهارتخم بگیرین از عطاری بشورین خیس بخوره با اب ولرم بدین بخوره .
من یه بار به خاطر سرفه خشکم حتی زرده خام خوردم .....اول کرونا بود 🫤🫤🫤☹️

شکر تیغال تخم به بده نصف قرص کتوتیفن برای سرفه بده

پنیرک بده بهش
عسل حل کن توش

عزیزم اگر تب نداره باید زمان بدی چرک سینش برسه و یادش بده ببخشید بکنه بیاره بیرون بچه منم اینطوری شده بود

امپول دگزا خوردنیشم بگیری بهش بدی خیلی خوبه ی بار دکتر ب دختر من داد

عزیزم ببرش تاامپولش بزنه

سوال های مرتبط