خانما چ شیرخشکی برای وزن دهی خوب یبوست هم نمیاره؟

۴ پاسخ

نان وزن دهیش خیلی خوبه ولی ممکنه برا بعضی از بچه ها یبوست بیاره

من ابتاميل پرونوترا ميدم

سیمیلاک نئشور

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۷ ماهگی