۶ پاسخ

اصلا نده تجربه شخصیمه چشمم ترسیده
برادرزادم تو ۲ و نیم سالکی باقالی خورد ولی خب یکم زیاد بعد شبش بی حال شد بردیم دکتر بستری شد خون تزریق کردن لا اینکه وقتی بدنیا اومد تست فاویسمش منفی بود ولی دکترا گفتم فاویسم داره خیلی روزای سختی بود خیلی حالش بد بود خدا دوباره برگردون به ما برادرزادمو
الان حدودا ۳ ساله هیچکس تو خونه ما باقالی نمیخره

من یکبار خونه مامانم باقلی پلو بش دادم ‌دوست داشت
خودم خونه دوست ندارم درست نمیکنم راستش
یه بار دادم

من میدم خیلی وقته

از کجا میدونی حساسیت نداره. من ک جرعت نمیکنم بدم

من هنوز ندادم گلم.

طبع باقالی خیلی سرد اگه خورد بعد بهش گرمی بده

سوال های مرتبط